در این مقاله قصد داریم تا شما را با الگوریتم پاندای گوگل آشنا کنیم. در حقیقت اگر شما قصد دارید تا کسب و کارتان را شروع و راه اندازی کنید، پس از آنکه سایتی مناسب برای کسب و کار خود طراحی کردید باید به فکر سئو کردن آن باشید. سئوی سایت شما می تواند توسط متخصصین سئو انجام شود و یا در غیر این صورت باید به آموزش سئو بپردازید. چرا که داشتن یک سایت با تمام امکانات و ویژگی ها اما بدون اینکه سئو شود عملا تاثیری قابل ملاحظه ای در فروش و یا تبلیغات شما نخواهد داشت. سئو سایت این امکان را به شما می دهد تا سایت شما دیده شود و با قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل می توانید سود سرشاری داشته باشید. در صورتی که تا قبل از سئو شما مجبور به تبلیغ کردن سایت خود به صورت سنتی هستید و این کار تاثیر بسیار زیادی در فروش شما نخواهد گذاشت. برای آموزش سئو میتوانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.



الگوریتم گوگل پاندا | panda google algorithm

زمان انتشار الگوریتم پاندا به سال 2011 میلادی باز می گردد. هدف اصلی از انتشار این الگوریتم بررسی محتوای تکراری و غیر مفید است. در حقیقت الگوریتم پاندا گوگل به دنبال صفحاتی است که مطالب تکراری و کم ارزش را منتشر می کنند و سپس با شناخت آن ها، صفحات مورد نظر را وارد زباله دادن گوگل می کند. نتیجه ای که انتشار این الگوریتم در پی داشت این بود که دیگر سایت ها از مطالب یکدیگر کپی نمی کردند و در نتیجه آن محتوای مفید و منحصر به فرد در اختیار کاربران قرار داده می شد. گوگل با معرفی الگوریتم گوگل پاندا ( Google Panda ) معیاری برای طبقه بندی میزان کیفیت صفحات منتشر کرد. این معیار تعیین کیفیت، بر اساس میزان رضایت کاربر در نظر گرفته شد و به سرعت به یکی از عوامل اساسی در رتبه‌بندی نتایج جستجو تبدیل گشت. پاداشی گوگل به متخصصین سئو سایت هایی که از الگوریتم پاندای گوگل پیروی می کردند ارتقا رتبه سایت آن ها در صفحات گوگل بود. بنابراین یکی از مهم ترین اصولی که در آموزش سئو به آن پرداخته می شود، توانایی تولید محتوای با ارزش و غیر تکراری است. 



چگونه بفهمیم سایت من تحت تاثیر الگوریتم گوگل پاندا قرار نمی گیرد؟

یکی از نشانه های این بروز رسانی مانند بقیه بروز رسانی های دیگر کاهش یک دفعه ای کاربران و رنکینگ ارگانیک سایت شما در زمان ارائه بروزرسانی ها است. هنگامی که یک بروزرسانی جدید اتفاق می افتد، بهتر است مستنداتی که به همراه بروزرسانی ها عرضه می شوند را مطالعه کنید. اگر کاهش رنکینگ و ترافیک سایت شما در یک روز معین اتفاق افتاده است، تحقیق کنید که در این روز چه تغییراتی در الگوریتم های موتور جستجو داده شده است و در صورتی که پیامی از طرف گوگل دریافت کرده اید سریعا آن پیام را بررسی کنید و در صورت وم کار هایی که نیاز است را انجام بدید.


در این مقاله سعی کردیم تا برخی از الگوریتم های گوگل که شناخت آنها برای هر کس که قصد یادگیری و آموزش سئو دارد را توضیح دهیم. با توجه با اینکه تعداد الگوریتم هایی که گوگل در این سال ها منتشر کرده است بسیار زیاد است، بنابراین معرفی تمامی الگوریتم ها در این مقاله نمی گنجد. اما برای شناخت آن ها و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با الگوریتم های گوگل می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.




seoinja گوگل ,الگوریتم ,سایت ,سئو ,ها ,پاندا ,در این ,آموزش سئو ,سایت شما ,یکی از ,گوگل پاندا ,توانایی تولید محتوایمنبع

خدمات سئو و اهمیت استفاده از آن ها

اهمیت استراتژی محتوایی در سئو سایت

سئو سایت و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید

محتوای سئو شده چیست؟

سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

چرا سئو سایت مهم است؟

توانایی تولید محتوای با ارزش، از مهم ترین اصول آموزش سئو

مشخصات

آخرین جستجو ها

دانستنی ها کفش کلاش کردی ثبت شرکت مجموعه تالار های پذیرایی عرشیا واردات انواع نژاد سگ خوش اومدی مریمم ❤ ارزان سرا خرید انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو فروش انواع لوازم یدکی غلطک انواع فال